RSS

Monday, April 26, 2010

Ambik tag sebab tgh boring!APA ADA DLM HANDBAG?

Aku dengan rela hati dan suka relanya ambik tag dari blog Nad aka Mama Zakwan dan juga blogWafa,anak murid aku. Entry kali ni edisi menyelongkar bag...bukan apa, aku tak de benda nak buat skrgni, rasa boring jugak. Kebetulan ada kamera dalam handbag ni,so cepat ajelah nak snap gambarnya....Meh kita tengok edisi selongkar aka terjah handbag aku yang tak seberapanya....

Aku ni banyak handbag,tapi balik2 yg ni jugak aku angkut pi keje...heheheh...
Brand Valentino Creations...beli kat Sogo time tgh sale...

Jom tengok barang apa yg ada kat dalam beg....

Cikgu dengan pen merah tak blh dipisahkan...tu ada pen drive sekali....

Cermin kecik, lipstick, hand sanitizer dan jugak sabun ....Semenjak aku guna produk Mekar Semilu, aku tak pakai dah bedak muka....Kalau nak tau lebih lanjut pasal produk tu, tanya aku nanti ek!

Ni leh beg orang pompuan! Macam2 benda ada...tissue paper mesti ada dlm beg....tu perfume Haiku dari Avon.walaupun murah aku suka bau dia....btknya yang leper, kira tak makan ruanglah bila letak dlm hand bag ni....

Kunci keta..klu hilang tak balik umahle aku! Kipas tangan..guna bila keadaan tak dpt dikontrol kepanasannya...USB tu sebab hari ni aku bawak kamera....biasanya tak bawak....

Purse tak de brand...hehehehe....beli dulu RM60...skang dah murah! HTC Touch Viva...tunggu masa nak kena tukar......

Ok....tu ajele yang ada dlm handbag aku...aku nak sangat tengok apa ada dalam handbag :

1. Nida

2. Ena (Teratak Milikku)

3. Cikmin

dan sesapa yang minat dan rajin nak layan tagni....silakan!

3 pengkritik jemputan:

Siti said...

byknya barang..huhu.....memang bagus bwk beg besar yer..leh ltk mcm2

Nida n' Hanafi said...

hahaha... namakukah itu???? Tunggguuuuuuuuuuu..hehe

Ayu Cute said...

Siti : mmgpun..biasanya kalau ayu beli bag,ayu akan beli yg byk compartment...

Nida : baru nak bgtau kena tag..alih2 Nida dah jengah dulu..silakan ye buat tag tu...tingin nak tgk apa ada dlm handbag Nida...