RSS

Monday, April 19, 2010

Anda Bertuah Ke???? Sila check tengok......

Sebelum aku buat giveaway, aku dah niat dalam hati.....niat tu...sesiapa yang jadi follower aku yang  ke 100 aku nak bagi sikitlah hadiah. Hadiahtu tak de lah mahal tapi sebagai tanda penghargaan aku kepada follower yang sudi menjengah dan follow blog aku. Tak kiralah follow semata-mata nak join giveaway ke kan...paksa rela ke...hehehehe.....Memng aku tak pernah bagitahu dalam sebarang entry pun....so baru hari ni aku dapat check siapakah dia follower ke 100 aku yang bertuah tu....

Belek punya belek...check punya check....aku dah dapat kenal pasti...follower ke 100 aku yang bertuah tu ialah.....




Tahniah! Tahniah! Sila anta butir-butir berikut ke email Ayu ye : ayuidris@hotmail.com


Nama penuh, Alamat dan No HP.....

0 pengkritik jemputan: