RSS

Monday, April 12, 2010

Damia ada CD!!!

Damia ada CD? CD apa plak ni?? audio CD ke ? Keh keh keh...bukan audio CD daa...tapi si debab Damia bergaya dengan CD free yang aku menang hari tu masa join contest menamakan baby Ida...so sebagai pemenang aku dapatle sekeping CD Coolababy...aku saje pilih kaler merah (dah jadi peberet kaler aku plak ke?) Dah banyak minggu dapat CD tu, tapi baru hari ni aku dapat pakaikan kat Damia...layankan ajelah gambar-gambar Damia berposing bagai dengan CD free nya itu!




Aku baru aje belajar nak guna CD ni pada Damia...mungkin kengkawan kat luar sana tu dah berzaman guna ek...aku anak dah 3 orang baru reti...hihihihi...nak wat camne,kenal dunia blog ni pun tahun lepas! Sama umur dgn Damia...kat blog jugakle aku kenal pename CD ni...Kebetulan masa dok blogwalking terjumpa ada sales kat blog Kak Ngah aka Aslinda.....stock clearance,4 pcs CD dengan harga RM100 aje...murah tak? Aku rasa dah cukup murah! Bolehlah wat ganti-ganti kan.....

Ni le rupa CD-CD yang baru aje sampai tadi....

Pink Coolababy

AIO Orange Coolababy

Pink Swirl Babyland

Blue Monkey Babyland

Aku nak jugak tau feed back daripada kengkawan yang dah lama guna CD ni...amacam, ok tak? So ada sesapa nak kongsi pengalaman guna CD ni dengan aku?? Amat dialu-alukan! Bak kata pantun,

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya mak budak baru belajar,
Ada ilmu sila kongsikan.

5 pengkritik jemputan:

Ena said...

owyh..

ena pon tgk kat lam nie jer kak.. tak cube lagikk. sbb irfan pun cam dah besar jek.. heheh.. perasan kan sy.. huhu.. x perla.. tunggu baby ke -3 la.. biler la tu kan!.. hik3x..
tp kenkawan yg dah cube kasi kat anak2 dorang gne tu semua cakap bagus guna cd tu.. jimat & selesa..
damia pakai pon sangat sweet.. montel sungguh la damia.. gewaammmmm!!

Ayu Cute said...

heheheh..tulah akak adale terbaca kat blog org lain,ramai yg kata bagus guna CD ni.yg buatkan akak geramtu,design dia lawa2la...hehehehe...tu yg jatuh chenta nak pakaikan si Damia dgn CD tu...

Maiyah said...

cd utk org dewasa ada x kihkih..adoii merepek lak.. gerammmm ngan damia.. cumel eeeeeeeeeeee nk pecet pipinya

aLyNnZ said...

huhh..tembam banget dak damia niee..peha berkhatam2..geram..tomei..owhh awk dah ada 3 anak yerr..

Nida n' Hanafi said...

Alamak Ayu.. tak dapek nak kongsi ilmu ler sebabnya Nida pun tak pernah guna benda ni..:)