RSS

Saturday, April 3, 2010

Menang kali ke 11 dan 12

Harini letih sangat...maklumlah malam tadi baru sampai dari cuti-cuti sakan kat Kuantan...paham-paham ajelah kan bila dah bercuti sejak hari Rabu lagi tiba plak masa untuk unpack dan berkemas apa-apa yang patut...so macam biasa benda pertama nak check-result contest/lucky draw/giveaway yang dah pun aku join...

Alhamdulillah...hari ni aku dapat tau menang 2 hadiah. Hadiah ke 11 yang aku dapat dari Gali-gali Contest anjuran Cik Min...dapat tempat ke 4...ada jugak rezeki aku sebab hari tu masa cuti sekolah tenet kat umah buat hal..dah tu kalut dengan keje nak menanda kertas exam lagi..tambah plak dengan keje kat sekolah aku dah ketinggalan banyak sangat komen yang perlu aku komen. Tak pelah,ada gak rezeki aku kan...aku kena tunggu pemenang-pemenang no 1,2, dan 3 pilih hadiah.Pastu baru aku tau apakah hadiah yang akan aku dapat...
Result Gali-gali Contest oleh anak bujang Cik Min yang hensem tu...hehehehe

Hadiah ke 12..masih panas lagi berita kemenangan aku ni...hehehe...hadiah dari Nurell's Crat Giveaway..dapat hadiah dari  elL Numan & Ema Farhana..rezeki betul ni....sukanya aku....tak tau lagi dapat hadiah apa,nanti dah dapat aku buat special entry...so bolehlah kita sama-sama jamu mata ye!

Sedikit petikan dari blog Nurell's Craft :


No. 8… AYU IDRIS
 No. 60… FAWA
No. 94…nurKN

Ayu Idris will recieved gift from crafters elL Numan & Ema Farhana. Fawa will recieved something nice from crafter Elhafiza Numan and nurKN will recieved something cute from me..(NureL Numan)…

Note to Ayu Idris; elL Numan & Ema Farhana currently having their Practicum in SK Bukit Quoin, Tawau(Kinda rural area)…they will be back after 2 weeks…



Dah dapat 12 hadiah ni,dah tiba masa aku plak buat giveaway/lucky draw...tengah tunggu apa tajuk lucky draw yang sesuai untuk u ols...harapnya ada yang berminat nak join nanti ye!

3 pengkritik jemputan:

noorafzan.blogspot.com said...

hha..nak join..

Ena said...

Tahniah!!..

Murahnyer rezeki & semoga terus murah rezeki ye!.. :)

~aSHa~ said...

wah lucky nye dia