RSS

Monday, June 14, 2010

EEeeee...rindunya aku! Blog yang dah bersawang....

Salam kawan-kawan...lama betul aku menyepikan diri dari berblogging. Tak dan masa kata orang...Jadual cuti sekolah yang tersangatlah padatnya..Aku baru aje balik ke KB setelah menghabiskan masa selama 10 hari di KL ( student's trip + lepak2 bersama family ) dan ketika u ols baca entry ni, aku tengah bersiap-siap nak ke Langkawi plak petang karang....Huhuhuhu...cuti-cuti Mesia sungguh cuti aku kali ni!

So...aku memang tak sempat lagi nak umumkan pemenang GA aku tu...Mintak maaf dan ampun sangat-sangat ye kengkawan....Nak wat camne, masa betul-betul tak ada untuk aku ngadap depan lappy ni...Jangan marah ok...semoga kalian tetap sabar menantikan keputusannya nanti....

Oklah..tu aje yang aku nak updatekan....so orang-orang Pulau Langkawi...see  u there!(errkk...ada ke yang nak jumpa aku?? ) kuikuikui.....

4 pengkritik jemputan:

anin said...

heyy bestnye g jalan2
anin tk jadi g sane la kak
kalau tak bole kt jumpa..sbb anin accident so sgala plan dh terbantut
waa sadiss
oh ye btw, hadiah anin dh pos.. smp gtau eh sori take too much time!!

Mama Zharfan said...

it's ok...enjoy ur holiday dear!!

azieazah said...

Amboiii... bercuti sakan noooo... Takper, jangan sampai lupa cari jalan pulang, dah ler..

Selamat bercuti. Langkawi memang bestttt....!

Nida n' Hanafi said...

amboi... cuba cari penyapu ni nak tolong kemaskan blog Ayu.. tapi tak jumpa cari pulak