RSS

Sunday, March 21, 2010

Kembali Bersiaran!

Salam kawan-kawan....lama betul tak interprem kat sini...tengok last post 9hb lagi...masa tu dok kalut dgn student nak exam...so kenalah slow down ngadap lappy......bila cuti sekolah, internet plak wat hal...aku dah terminate broadband yang ala-ala siput berjalan pun laju tak nak bagitau broadband telco mana 
Alhamdulillah...hari ni baru dapat bersiaran kembali.....bila dah start mengajar hari ni kebizian aku pun mulalah balik....tapi lega sikitlah sebab segala urusan menanda kertas soalan dah pun aku habiskan time cuti sekolah mujur jugak internet prob, kalau tak rasanya tak siap lagi aku menanda!hihihihih.....

Tak de cerita menarik....cumanya baru dapat tahu menang contest lagi....contest menamakan anak anjuran Wansenaribiz.....aku antara 2 pemenang yang terpilih untuk dapat hadiah CD...rezeki baby Damia lagi nampaknya..pas ni bolehlah aku try pakaikan Damia dengan CD yang aku menang tu....

So...tu aje kot entry untuk hari ni sebab mood nak menulis panjang-panjang pun tak sampai-sampai lagi....ketemu lagi di lain siaran ye!

Kepada kawan-kawan....sorilah lama tak berkunjung ke blog u ols....nanti aku pi visit ye...

1 pengkritik jemputan:

Nida n' Hanafi said...

Ayu..

selepas ni selamat bertungkus lumus menanda kertas2 soalan..hehe