RSS

Tuesday, March 30, 2010

Kemenangan ke 8~Hadiah dari Ida

Nak hapdate kisah kemenangan aku menjerumuskan diri dengan contest/lucky draw/giveaway...Kemenangan yang ke 8 aku dapat selepas join contest anjuran Wansenaribiz...boleh klik sini untuk tengok entry lama tu...Contest menamakan baby pertama Ida...Ida minta cadangkan 2 nama- nama baby girl dan baby boy. Keputusan contest diketahui selepas Ida selamat melahirkan seorang baby boy. Alhamdulillah, aku tak sangka pulak cadangan nama baby boy aku diterima oleh Ida dan En Husben. Jadi, seperti yang telah dijanjikan, aku dapat sekeping CD yang mana kaler CD tu aku pilih sendiri...TQ banyak-banyak Ida...Lain kali buat giveaway lagi ye...mana tahu lepas ni Ida nak buat sempena 1st birthday Adi Naufal ke...hehehe...sure akak join!

So...jom layan hadiah kemenangan aku tu....


Macam biasa tunjuk dulu parcel yang diterima....Ida,dah selamat sampai ye hadiah tu!

Nilah namanya CD (cloth diaper) dgn 2 inserts...boleh bagi baby Damia try guna pas ni!

Terima kasih banyak-banyak untuk Ida yang sudi anjurkan giveaway ni dan pilih akak sebagai pemenang...Semoga biz Ida sentiasa maju ye!

1 pengkritik jemputan:

Ida Kaiza said...

tahiah..insyaAllah.. ida adakan lg contest nnt... tunggu.....