RSS

Friday, April 23, 2010

Akhirnya....pemenang-pemenangnya sudah ada!Adakah anda yang bertuah itu???Semak tengok....

Bismillahirrahmanirrahim.......seperti yang telah aku janjikan dalam entry petang tadi, keputusan Mama Damia's Giveaway akan aku beritahu malam ni jugak. Alhamdulillah,aku mendapat kerjasama yang baik daripada anak-anak dara aku yang 3 orang tu...mujur mood memasing baik sangat selepas aku dah belikan makanan kegemaran masing-masing kat pasar malam tadi....

Oklah,aku tak nak berucap panjang...hehehe....berucap ke?kehkeh....Dengan rasa bangganya aku umumkan keputusan Mama Damia's Giveaway yang telah dicabut nama-nama mereka ini oleh anak-anak aku baru sekejap tadi....

Kita mulakan dengan cabutan untuk hadiah ke 3 yang dilakukan oleh anakku yang sulung, Nana....


Tahniah!!! Faris akan mendapat hadiah ni....
V
V
V
V
V
Haaa..nak kasi siapa gamaknya ye???Hehehehe....


Cabutan untuk hadiah ke 2 pulak dilakukan oleh anak dara aku yang ke 2..Syasya


Akma akan mendapat hadiah ni..
V
V
V
V
V
 

Ok...cabutan untuk hadiah yang pertama dilakukan oleh anak dara aku yang ke 3...merangkap model bagi giveaway aku ni.....Damia

Kena posing dulu....ambik mood nak pujuk Damia cabut undi ni....

Akhirnya...dalam banyak-banyak kertas yang tinggal untuk dipilih, tangan gebu Damia telah memilih...
V
V
V
V
V


Tahniah Uda!!! Uda akan dapat hadiah ni...
V
V
V
V
V

Aku jugak nak beri hadiah tambahan kepada entry yang aku rasakan dibuat dengan daya usaha yang tinggi....hehehehe....bukan bermaksud yang lain tak berusaha tapi entry yang ni si penulis ni siap korek entry2 lama aku....tu pasal segala maklumat baby Damia ada terkandung dalam entry dia walaupun aku tak suruh pun...Tapi sebagai menghargai usahanya itu,maka dengan ini aku nak hadiahkan hadiah misteri kepada

Cadlynn!!!

Tahniah dik....

Hadiah untuk Cadlynn aku tak ambik gambarnya....dah nama pun hadiah misteri!hehehehe....

Tahniah kepada semua pemenang yang telah mendapat hadiah...kepada kawan-kawan lain yang tak dapat, jangan berputus asa ye....Tima kasih banyak-banyak sebab sudi memeriahkan giveaway Ayu ni....Bulan 5 ni Ayu akan buat lagi giveaway...rasanya macam ada 2....hehehehe....so tunggu tau!

Kepada Uda, Akma, Faris dan Cadlynn.... sila anta butir-butir berikut ke ayuidris@hotmail.com

Nama penuh
Alamat penuh
No telefon

Nyatakan subjek email sebagai Pemenang Mama Damia's Giveaway

selewat-lewatnya hari Ahad sebab urusan pengeposan hadiah akan dilakukan pada hari Isnin

Semoga ukhuwah yang terjalin sepanjang giveaway ni berkekalan ye.....Nantikan kehadiran  giveaway Ayu bulan depan ye!

7 pengkritik jemputan:

nEa FleriDa said...

thniah kpd pmng :)

CaDLyNN said...

ehem...hehehe...tq kak :)

nea: tgu result giveaway awak pulak :p

elly hamzah said...

ok..tahniah utk pemenang, hehehe..pandai ank2 u, tahniah jugak utk anak2 akak yg pandai itu..hehehe

iBu-Afif said...

congratz 2 all d winners!

Sophon Charoenpura said...

Sedih sebab kalah..

T.T
Rasa nak nangis je

Akma said...

tq so much...:))

anyway, saya dah hantar emel ye..

zura_latfi@yahoo.com

CkYnHaShiM said...

tahniah kepada semua pemenang...

sob..sob..sedih x menang..huhuhuhu..