RSS

Thursday, April 8, 2010

Batuk2...MC 2 hari....sabar...


Hari ni dah 2 hari aku MC..dlm erti kata lain,dah 2 hari aku tak ngajar...yahooo..sayang kamooo Doc! Nak pegi keje camne kalau sore aku dah macam sore jantan dah ni....batuk sejak hari Selasa lagi...tu yang semalam pegi klinik doc bagi MC 2 hari...

Oleh kerana itu,aku nak maklumkan kepada peserta2 giveaway aku,sabau ek...sesi menterjah blog anda akan dilakukan nanti. Sekarangni aku sempat terjah jugakla blog2 u ols...dah terjah aku akan tinggalkan komen...

Okeh,tu aje nak kata....

3 pengkritik jemputan:

maiyah said...

moga cpt sembuh.. rehat n mkn ubt

krskintaselatan said...

Smoga cpat sembuh...cikgu

Nana said...

ok nama ada disenarai.wah! bulan depan ada GA lagi ek hehe sama la kita sesama la kita tunggu ek heheheh

salam,
ibudamia to mama damia hehehe