RSS

Sunday, April 25, 2010

Berita gembira di pagi Ahad!

Salam kengkawan....selamat berhujung minggu.Tapi aku kat KB ni macam biasalah, pepagi Ahad dah start keje..sebenaenya sejak semalam lagi dah keje...hehehee....Time aku updateni aku kat sekolah...sementara menunggu nak ngajar kang pukul 10.40 aku pun menjengahla kat blog contest aku, kot-kot ada berita gembira....Memang ada pun!Alhamdulillah, aku terpilih menjadi pemenang untuk 1st Giveaway Bazar Kerongsang! Patutpun hepi semacam aje hari ni, rupa-rupanya nak dapat hadiah lagi....Terima kasihlah kepada Yana, tuan punya blogshop Bazar Kerongsang yang sudi anjurkan giveaway ni.....

Petikan dari keputusan giveaway kat blog Yana@ Bazar Kerongsang;

PEMENANGNYA ADALAH....................



-



-



-



-



-



-



-



-



-



-



-
AYU IDRIS(akule tu!)

TAHNIAH!!!

3 pengkritik jemputan:

CaDLyNN said...

wah..congrats...byknye akak menang :)

azieazah said...

Tahniahhh...! mesti hadiahnya kerongsang juga kot, kan?

Nea Flerida said...

thniah akk :) best la dye.. xaci3. hehe