RSS

Monday, April 19, 2010

~Hadiah Mommy Qastalani dah sampai~Dari 2pcs jadi 4pcs!

Alhamdulillah...hadiah kipas yang aku pilih sebab menang giveaway Mommy Qastalani telahpun selamat aku terima. Rupa-rupanya semalam aku buat entry pasal menang GA tu hadiah tu dah selamat sampai kat umah mak mertua aku. Biasanya lepas keje aku singgah umah Ma untuk ambik baby Damia dan check kalau-kalau ada surat untuk aku. Tapi semalam dek kerana aku sampai pun dah lambat, kalut dan terkejar-kejar nak anta anak pi mengaji pulak so aku tak tengok pun surat yang ada....

Terima kasih ye Mommy Qastalani....cantik sangat kipas tu....Sedang elokle sekarangni tengah musim panas kat Kota Bharu ni. Boleh jugakla buat mengipas time diperlukan....

Macam biasala...tengok envelope dulu....

Kipas idaman hati dah pun selamat sampai ke tangan.....

Ucapan terima kasih banyak-banyak pada Mommy Qastalani atas kiriman hadiah ni....Semoga ukhuwah yang terjalin antara kita berkekalan hendaknya....

Oh lupa plak...tadi sempat berbalas email dengan Anin pasal anta my details untuk pengeposan hadiah. Dengan tak disangka-sangka, Anin dah upkan hadiah aku daripada dapat 2 pcs Detox Foot Patch menjadi 4 pcs! Alhamdulillah....mekasih banyak ye Anin! Bolehlah akak singkirkan toksin-toksin yang ada dalam badan ni.....heheheh....

0 pengkritik jemputan: