RSS

Saturday, April 3, 2010

Kemenangan ke 9 dan ke 10

Salam kengkawan...punyalah lama tak hapdate blog sendiri bz memanjang dgn keje...naik bersawang dah blog hamba..hehehe...terpaksa guna vacuum nak sedut semua sawang yang dah bergayut-gayut kat blog aku ni. Dalam dok vacuum tu, sempat jugak jengah-jengah email dan jugak menantikan keputusan giveaway/contest/lucky draw yang memang aku suka benau menjoinkan diri...

Dok check email, tetiba mata terpaku kat email dari Kak Yong...laaa,rupa-rupanya aku dapat tempat ke 3 untuk giveaway Kak Yong Shoppe aritu. Alhamdulillah...padahal aku buat entry tu last minute! Buat di saat-saat nak due date dah giveaway tu. Tawakkal ajelah dan alhamdulillah rezeki baby Damia kot nak dapat...so apa hadiah yang aku dapat? Ni ha kat bawah....

Aku dapat voucher RM10 untuk membeli belah kat kedai Kak Yong..bolehlah usha-usha CD kot nanti untuk baby Damia

Kemenangan yang ke 10...aku dapat hadiah dari contest @renim....memula ingatkan dah keluar result aku yang tak perasan,tapi rupanya ada rezeki aku nak menang....entry pun anta last minute...

Aku dapat hadiah cabutan ke 3..tak tau lagi apa hadiahnya,aku terima aje...mekasih ye @renim!

Alhamdulillah....dah 10 kali menang contest/lucky draw/giveaway...kepada semua yang sudi anjurkan giveaway/contest/lucky draw,mekasih banyak-banyak ye!Semoga rezeki kalian bertambah lagi..amin....

0 pengkritik jemputan: