RSS

Sunday, December 6, 2009

Wedding of The Year


Semalam majlis perkahwinan ex student aku di Tanah Merah. Malangnya aku tak dapat turut sama memeriahkan majlis tu walaupun aku nak sangat berjumpa ex student ku yang lain. Tak apalah, dah bukan rezeki cikgu nak jumpa kalian...InsyaAllah, ada masa yang lain kita jumpa nanti di KB ye...






Selamat Pengantin Baru

buat Nur Maisarah dan suami

sama cantik, sama padan
bagai pinang dibelah dua


Semoga jodoh berpanjangan dan bahagia
 hingga ke hujung nyawa 



Ikhlas daripada cikgu,

7 pengkritik jemputan:

azieazah said...

Selamat Pengantin Baru buat semua pengantin.. Musim kahwin skang ni ek..

Kak Azie ni pun jap lagi nak pi kenduri kahwin gak..

AYU IDRIS said...

Kak Azie..biasalah time cuti sekolah...jadual padat dgn kenduri!hehehehe.....

insan pendidik said...

salam,

perkahwinan itu satu ikatan suci. moga berkekalan ke anak cucu.

goodgirlgee said...

wah,sngat comei,nt i kawen ckgu sila buat entry utk saye juge ye ,hahahaha!oh,cikgu curik gambar i..hhahaha!

AYU IDRIS said...

IP : yup,tanpa ikatan perkahwinan,takkan ada pengalaman berumah tangga...
Gee...ala bukan curik tapi ambik aje...heheheh...lupa nak kasik tau tadi...hihihihi...bila nak kawennya?blh cgu wat entry kat sini nanti

Nida said...

Selamat pengantin baru kepada dua mempelai... Semoga kebahagiaaan mengiringi kalian..aminn

Kamsiah said...

bestnya jdi pengantin baru...