RSS

Saturday, February 20, 2010

N3 yang tertangguh!

Lama betul aku dok peram entry ni...bukan apa,dok cari kat manalah aku save gambar yang dah aku ambik.Puas dok cari, mujur jugak jumpa...Bukannya apa,cuma nak share aje hadiah yang aku dapat dari lucky draw yang aku join aritu...Hadiah dari Lucky Draw Blog With Yan...
V
V
V
V
V
V
Sampul surat kiriman dari Yan yang mengandungi hadiah lucky draw tu...Yan,dah selamat sampai ke tangan akak!

Ni hadiahnya
V
V
V
V
V
V
V
V

2 keping slimming patch untuk buang toksin....aku akan guna pas ni

Mekasih banyak-banyak buat Yan yang sudi anjurkan lucky draw tu ye....semoga murah rezeki pas ni boleh buat lagi lucky draw lain plak!hehehehe.....

Dan ada dua lagi berita gumbira untuk aku share....aku menang 2 lagi giveaway! Alhamdulillah....giveaway yang ketiga aku menang ialah giveaway Yanadzul....rezeki baby Damia aku dapat benda ni...


Nanti dah sampai kat tangan aku, aku snap pic realnya plak ek.....

Dan giveaway yang ke 4 aku menang.....Cloth dNz giveaway..dapat ni plak


Voucher RM20 utk membeli belah di blogshop Nik Ha

Mekasih semua!Alhamdulillah....semoga kalian sentiasa maju jaya dalam biz dan apa jua yang dilakukan ye!Rajin-rajinlah anjurkan lagi giveaway/lucky draw/contest untuk aku sertai ;-D

0 pengkritik jemputan: