RSS

Monday, February 1, 2010

De Alya Collection Giveaway


Di saat kepala aku tengah weng dengan data student, aku pun merelax2kan diri dan ternampak giveaway ni

 
Giveaway oleh De Alya Collection  

apakah benda itu??korunk nak tak??itulah dia yang bernama....

KAIN CHIFFON 1.5M...
nak wat ape eh kalau dapat???sukati korunk le....klu aku,aku nak wat shawl...kasik jahit tepi, comey apa...

for more info...klik sini

2 pengkritik jemputan:

Nida said...

Ayu.. tu fesyen tudung terkini kat Malaysia ke?

AYU IDRIS said...

Salam Nida....kat Mesia ni dah tak tau nak kata camne fesyen terkini...hehehe..tapi ayu ada beli shawl dari kain chiffon...custom made shawl..tu pasal bila tgk ada giveaway yg beri kain chiffon, trs terpk nak wat shawl....