RSS

Monday, January 25, 2010

Lama tak datang sini!

Petang Jumaat......aku dan En Hubby bawa anak-anak ke Taman Perbandaran Tengku Anis di Pengkalan Chepa. Lama betul tak singgah sini...so dah janji dengan anak-anak nak datang, ditambah pulak masing-masing ada swimsuit baru...haaa..mulalau nak try! Maka, pas Asar kami lima beranak pun bertolaklah ke sana.....mujur masa tu tak ramai sangat orang datang. Kalau lambat sikit aje, sure penuhlah parking lot!

 

  
Antara tarikan di Tmn Tg Anis


Anak-anak dah overexcited nak mandi kolam...so aku pun tak tunggu lama, terus beli tiket .Kat sini tak mahalpun bayaran yang dikenakan, cuma RM 2.00 untuk seorang kanak-kanak. Mak ayah masuk free....kena tengok-tengokkan keselamatan anak-anak. Sudahnya aku dok perati ajelah anak-anak mandi manda dengan jayanya....siap berposing dengan swimsuit baru!


 

  

  

  

  

Wajah anak-anak aku yang riang ria kerana permintaan mereka berjaya kami tunaikan!

4 pengkritik jemputan:

maiyah said...

sronok tul, adui.. bila le aku nk gi mndi camni hee pasan jap.. mndi kat bilik air je lah

insan pendidik said...

salam,

selain anak2 gumbira dpt bermain air tu mak bapak turut same gumbira dapat le rehatkan minda tu

azieazah said...

Lebihkurang macam kolam kat KLCC yer.. tp sini nampak macam lagi best, siap ada permainan gelungsor tuh.. meriahhh...

orang dewasa tak leh mandi sekali ek? heheheh..

CY4.0 said...

ayu,
nanti tolong bagi nama, alamat + no fon kepada azelina AT gmail DOT com.. TQ :)