RSS

Saturday, May 8, 2010

Follower Bonda ke 100

Tak sangka...tak sangka...aku insan bertuah itu rupanya! Masa aku join giveaway Bonda aritu, aku ingatkan tak de rezeki nak menang hadiah dari Dubai....tapi rupa-rupanya rezeki tetap menyebelahi aku! Aku terpilih sebagai follower ke 100 yang bertuah...dan dapatlah hadiah yang diterbangkan jauh dari Dubai tu...Tq banyak-banyak ye Bonda aka Aida...rupa-rupanya Aida pun orang Kelate jugak! Nak tengok ke apakah bendanya yang aku dapat tu....

Pos Express yang dibawa khas oleh Mr Postman Pat

Drawing set dari Dubai! Anak-anak dah siap berebut dah.....

TQ sekali lagi kat Aida aka Bonda yang sudi bagi hadiah ni....

2 pengkritik jemputan:

azieazah said...

Tahniahhhh!...

Contest hit counter 8881 tu buka lagi ker...

MaizaC'Joe said...

Salam akak...

wahhh.. menang contest la.. huhu.. maiza ada join contest gak.. ntah la menang ka kalah.. kalau menang rezki, kalau tak menang tak da rezki... hehe.. Akak, maiza doakan moga sihat dan ceria selalu dan sentiasa di lindungi juga dalam redha Allah.. amen... SELAMAT HARI IBU AKAK...