RSS

Friday, May 14, 2010

Lucky Draw by Ariesreeve Babykidstuff

Yuhhuuuuuuuuuuuu kengkawan!!! Mood untuk menjoinkan diri dengan arena contest/lucky draw/giveaway kini telah tiba!!! Macam nak balas dendam plak aku ni! Hihihihii.......

Jom kita memeriahkan



Dengarlah tuan dengarlah puan,
Cik Ayu nak buat pengumuman,
Hati aku dah pun tertawan,
Pelbagai hadiah jadi habuan,
Pada sesiapa yang berkenan,
Marilah kita rajin-rajinkan tangan,
Buat apa lagi, entryle kengkawan,
Janganlah malu dan juga segan!

Ariesreeve Babykidstuff nama diberi,
Pelbagai barang untuk dijual beli,
Banyak sungguh pilihan kat sini,
Jangan pulak juling mata nanti,
Harga mabeles tak boleh tandingi,
Kenapa...tak percaya ke ni?
Kalau tak percaya tengoklah sendiri,
Jom kita jengah KAT SINI!

WALKER WITH ROCKING FUNCTION 2 - BRAND NEW

RM169

BRAND NEW

RETAIL PRICE RM199

CHICCO PLAYMATE

RM 30


Mummy anggun anak-anak apa kurangnya,
Aries si kakak, Reeve adiknya,
Kedua-duanya anugerah bermakna,
Daripada Allah kepada Mummy dan Daddynya,
Syukur dipanjat atas kehadiran mereka,
Semoga menjadi anak-anak yang berjaya,
Dapat berbakti pada agama, nusa dan bangsa,
InsyaAllah hidup bahagia sentiasa.

 
Mummy Aries Reeve

Si cute lagi bergaya, Paris Delaylla

 
Si comel anak teruna, Reeve Deryan

Sekian dulu madah pujangga,
Semua syarat dah dilaksana,
Mana yang kurang sila bagitahu ya,
Biasalah adat manusia biasa,
Ada salah silap di mana-mana,
Jikalau menang tentulah Ayu suka,
Sesambil tambah kenalan di alam maya,
Semoga Mummy Ar berjaya dalam bisness ni ye!
Kawan-kawan yang minat, jom terjah blog ni ye!

Ayu pilih untuk join kategori E, apa-apa hadiah....tak kisah, menangpun dah kira bersyukur sangat...

1 pengkritik jemputan:

O said...

sebak saya kak tengOk gambar nih..
menitik air mata saya..
aduhai..kalau kanak2 ni berada depan mata saya, sekarang juga saya mandikan mereka..bagi makan kenyang2..bekalkan pakaian..hantar pada tempat yang sepatutnyer..

aduhh...sesaknye napas..
tetibne tingat kat anak2 saya..

kak, mintak izin nak amik gamba..
saya nak abadikan lukisan ini pada TCB saya..
TQ