RSS

Thursday, May 13, 2010

Selamat tinggal Temerloh! KL....tunggu kedatangan kami!

Masa u ols baca entry ni, aku dan keluarga dah selamat bertolak ke KL dari Temerloh. En Hubby tak nak dok sini lama-lama, tak de benda katanya. So hajat nak bertolak ke KL yang sepatutnya dijadualkan esok terpaksa dipercepatkan! Aku pun suka jugak sebenarnya...dah banyak bulan jugak tak balik ke tanah tumpah darahku...hehehehehe....

So hajat nak makan ikan patin masak tempoyak akan aku usahakan juga sebelum balik ni...Maybe dalam perjalanan ke KL ni aku akan jumpa restoran yang dah semestinya ikan patin tu jadi antara menu utamakan!

Apa lagi yang nak diberitahu?? Apa-apa ajelah ye! Nanti aku hapdate citer-citer aku di KL plak ye!!

Ok...doakan perjalanan kami ke KL selamat sampai dan tiada sebarang gangguan...Amin....

2 pengkritik jemputan:

maiyah said...

slmt dtg ke kuala lumpur..

Siti said...

semoga selamat sampai yer. Amin