RSS

Monday, May 31, 2010

Cepat...ada masa lagi nak join giveaway aku!

U ols dah join GA aku?? Cepat....Cepat..ada masa lg nak join sebab GA aku akan tamat jam 3.00 petangni. Kenapa awal sangat?? Sebab lepas 3.00 petangni, aku akan pi jengah dan terjah entry-entry yang aku belum sempat jengah lagi. Kalau dah check, aku akan tinggalkan komen ye!

Memula aku hajat nak extend closing date GA ni, tapi memandangkan aku mula busy minggu ni dengan urusan menanda kertas exam budak, so aku terpaksa tamatkan seperti yang aku nyatakan. Cuti nanti jadual aku dah padat...dua minggu aku akan tinggal umah berjalan-jalan sakan...Dan kalau ada rezeki, aku akan buat giveaway lagi bulan depan sempena hasil jalan-jalan buang masa dan buang duit aku tu...Hehehe...

Ok....all the best kepada semua yang dah join...Nanti aku akan senaraikan semua participant dan u ols bolehlah check ye...Takut ada yang tertinggal plak nanti....

2 pengkritik jemputan:

Nida n' Hanafi said...

Akhamdulillah... sempat Nida join kategori 2 and 3 tu...

Terjah jangan tak terjah tau Ayu..hehe

p/s: harap2 dapat menang... boleh balik Malaysia bulan depan dengan hati berbunga2..hahaha

~aSHa~ said...

alamak...lupa la arini tarikh tutupnye...tak smpt daaaa..kalo thari tadi berblogwalking maybe smpt..tapi tak leh berjalan2..